Als fanatieke zeiler was het bijna een vast gegeven om zodra wij in Hindeloopen waren om het aanbod van de schepen bij "de Valk "te bekijken. Al hadden wij zelf nog een schip toch was dit altijd weer interessant als was het maar om het prijspeil in de gaten te houden. Wij ontvingen ook regelmatig het Valk magazine. Bij een bezoek aan Hindeloopen hebben wij onze wenslijst voor een ander schip neergelegd, het moest er eens van komen en daar kwamen een aantal schepen uit.
Wij hebben die schepen zowel in Hindeloopen als in Sint Annaland als ook in Monnickendam bezocht. Uiteindelijk hebben wij een schip in Monnickendam gekocht. Zowel in Hindeloopen , Monnickendam en ook in Sint Annaland werden wij door zeer enthousiaste medewerkers ontvangen en kregen wij de gevraagde informatie en koffie. Hiervoor alle lof .
De enige opmerking die ik heb is dat het "soms" wel tegenviel hoe sommige schepen erbij lagen. Of dit te maken had met de afspraken met de eigenaars kan ik niet beoordelen en dat interesseert mij als koper ook niet. Ik vind dat als je als "de Valk" een schip te koop aanbiedt, in "jouw eigen haven "dan moet dat er gewoon van buiten en binnen spic en span uitzien, hoe moeilijk dat soms met de spinnen aanvallen ook is. Als een eigenaar daar niet aan wil voldoen dan zou ik als "de Valk"zeggen: "dan maar niet bij ons".
Met vriendelijke groet.
de Vries A.J.
Reactie: Pieter Bosma, branch manager De Valk Monnickendam
Geachte heer De Vries,
Allereerst bedankt voor uw reactie. Graag reageer ik op uw opmerking ten aanzien van de schoonmaak van onze verkoopvloot. Dit is inderdaad de verantwoordelijkheid van de verkoper en daarbij bieden wij allerlei handreikingen om dit van de eigenaar over te nemen, wat in de meeste gevallen ook gebeurt. Soms kiezen eigenaren er echter voor dit zelf te verzorgen. Dit kost hen veel tijd en op langere termijn valt dit soms wel tegen en is er weinig continuïteit. Wij raden onze klanten dan ook aan om gebruik te maken van het aangeboden schoonmaakprogramma. We zullen uw opmerking zeker meenemen en werken hard aan verbetering.
Alvast een fijn vaarseizoen gewenst met uw Hunter 460.
Met vriendelijke groet,
Pieter Bosma
De heer A.J. de Vries | Nederland
HUNTER 460
Zeer enthousiaste medewerkers en we kregen de gevraagde informatie, hiervoor alle lof.

Zeer enthousiaste medewerkers en we kregen de gevraagde informatie, hiervoor alle lof.
