Wij hebben dit jacht voor het eerst gezien medio juli 2019, wij lagen met onze huidige boot (die inmiddels is verkocht) in Stavoren en waren op zoek naar iets nieuws. Ons oog viel op de Glacer. We kregen gelijk de sleutel van de boot en zijn de eerste middag lang aan boord geweest om e.e.a. te bekijken. Hierna zijn we in deze periode nog een keer geweest en toen was al duidelijk dat we voor de boot wilden gaan. Maar ik wilde ook de hele historie van d boot weten. We hadden het meest contact met Henry en vanaf het eerste moment klikte het tussen ons, we hadden goede gesprekken en hij heeft ons geholpen waar hij kon, koffie, thee of fris stond altijd klaar. En we hadden nogal wat vragen. Hij heeft ons geholpen met telefoon nummers van degene die onderhoud hebben gedaan en de vorige eigenaar op te sporen waar we ook daadwerkelijk mee in contact zijn geweest en hij is zelfs nog een keer aan boord geweest om e.e.a. ui te leggen. Henry gaf ons een prettig gevoel van samenwerking ondanks dat we heel veel vragen en opmerkingen hadden. Hij bleef kalm en professioneel. Daarnaast communiceert en luistert hij goed. Een jacht laten zien is niet moeilijk maar om een goede balans te vinden tussen vraag en aanbod, de juiste keuze maken en het zo weten te regelen dat beide partijen hier een goed gevoel aan over houden is een kunst en in ons geval was gold dat zeker. Kortom, wij hebben het hele traject, en dat was er 1, als zeer prettig ervaren en zouden het de volgende keer zo weer doen en we zullen jullie zeker aanbevelen aan anderen om je boot bij jullie in de verkoop te doen.
Nog wel een puntje van aandacht; uiteindelijk hebben wij onze boot opgehaald, dat was op een vrijdagochtend om 0830 / 0900 uur en toen was er van jullie niemand. Wij hadden dit van te voren zo afgesproken maar ik denk bij een volgende keer is het prettig als er dan ook iemand van jullie aanwezig is, om het helemaal af te handelen en af te sluiten. Daarnaast zou ik het erg leuk hebben gevonden als je dan je boot ophaalt, je krijgt dan de laatste info en sleutels, er bijvoorbeeld een flesje wijn, of iets anders, voor je klaarstaat. Gewoon als bedankje, ik denk dat dit als zeer prettig en betrokken wordt ervaren. Daarnaast is een stukje after sales ook iets wat jullie zouden kunnen leveren. Laat iemand van jullie na een paar weken / maand eens even bellen hoe het nu gaat en of alles naar wens is en is geweest en of jullie nog ergens mee kunnen helpen. Gewoon, als extra service, je weet immers nooit waar het goed voor is.