SCANNER 391 vergelijkbare resultaten:

DUFOUR 350 GRAND LARGE

DUFOUR 350 GRAND LARGE

€ 119.000 meer info
VICTOIRE 1200

VICTOIRE 1200

€ 109.000 meer info
DUFOUR 382 GRAND LARGE

DUFOUR 382 GRAND LARGE

€ 110.000 meer info

De SCANNER 391 hieronder is verkocht:

e-mail de makelaar

Vertel een vriend

Bezoek een jacht op afstand met een live videotour

Heeft u een jacht gezien die uw interesse wekt, maar die u nu niet persoonlijk kan bezoeken?
Een van onze makelaars zal uw ogen en oren zijn als ze u meenemen op een videotour met hun telefoon. U kunt hen ook vragen stellen over alles wat visueel niet voor de hand ligt.

Bel ze op en wees welkom aan boord...

Broker's comments

Lovely accommodations below decks ensuring a high degree of comfort, combined with performance under sail and Swedish built craftsmanship, make this Scanner 391 an excellent opportunity. With her fractional-rig, she is easily handled by a small crew. Built with Sqandinavian craftsmanship a yacht to last and very dependable.

SCANNER 391

Afmetingen   11,92 x 3,60 x 1,90 (m)
Materiaal   polyester
Bouwjaar   1997
Motor(en)   1 x Volvo Penta MD2040B Diesel
PK/Kw   40 (pk), 29,4 (kw)
Ligplaats   bij verkoopkantoor
Verkoop informatie   De Valk Sint Annaland
Status   verkocht
   

Algemeen - SCANNER 391

GRP sailingyacht Scanner 391 ''Argo'', built in 1997 by Scan Yachts AB, Sweden, dim.: 11.92 (lwl 10.80) x 3.60 x 1.90 m, design by N.E. Olofson, all grp work done by Sweden Yachts, headway approx. 18 mtr, grp hull, deck and superstructure, teak in cockpit and coaming, roundbilged hull, fin keel, balanced spade rudder, pvc white rubbingstrake, displacement: 5.7 tonnes, ballast: 2.2 tonnes (lead), fueltank: 100 ltrs (s.s.), freshwatertank: 175 ltrs (s.s.), Whitlock mechanical wheelsteering (with leather covered steeringwheel), emergency tiller.

Accommodatie

Classic mahogany interior, 2 cabins and saloon, 4(+2) berths (interior layout can be easily converted into a 3 cabin layout), headroom 1,90 mtrs, length bunks/berths 2.00 mtrs, 1 x u.w.toilet and shower (with shower drainpump), Webasto Airtop diesel ducted air heating, galley: electric waterpressure system, boyler hot water on engine, Isosthemp 12v fridge with holdingplate, Optimus three burner gasstove and oven.

Motor(en)

Volvo Penta MD2040 40 hp (29kW) diesel, installed in 1997, indrect coolingsystem, Volvo Penta 120S Saildrive with folding propeller, cruisingspeed approx. 7 knots, consumption approx. 3,5 ltr/hr, manual bilgepump, 12/220v electrical system, 3 x 75amp batteries, shorepower, Mobitronic 25amp automatic batterycharger.

Navigatie

Plastimo pedestal compass, Autohelm ST50 Tridata log and echosounder, Autohelm ST7000 autopilot, Autohelm Nav100 manual chartplotter, Shipmate RS5700 GPS, Furuno 1621 radar, Blaupunkt radio/cd player, Shipmate RS8300 VHF.

Uitrusting

Sprayhood with s.s.frame, fenders, warps, lifebuoy, manual windlass, CQR anchor with chain, boardingladder, bathingplatform, radar-reflector, clock, barometer.

Tuigage

Fractional-rigged, Seldén aluminium double spreader mast with s.s. standing rigging, Furlex headsailfurler, self-tacking jib rail on forward deck, 3 sails: semi-batten mainsail with Batt-Car sliding system / furling genoa / stormjib (, cover for mainsail, "single-line" quick reef slabreefing for mainsail, Seldén Rodkicker boomvang, 2 x 46ST Andersen sheetwinches, 2 x 28C Andersen halyard winches, adjustable genoa-car tracks.

Disclaimer

Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

SCANNER 391 vergelijkbare resultaten:

toon meer