PILOTHOUSE TRAWLER 60

  • Afmetingen
  • 18.26 x 4.40 x 1.80 (m)
  • Materiaal
  • Staal
  • Bouwjaar
  • 1955
  • Motor(en)
  • 1x Cummins NTA 14 M diesel
  • PK/ KW
  • 1x 440.00(pk), 323.84(kw)
  • Ligplaats
  • elders / niet bij verkoopkantoor
  • Kantoor
  • De Valk Thuishaven
  • Status
  • Te Koop
  • BTW
  • Betaald
  • Vraagprijs
  • € 248.000

Van de makelaar

De Pilothouse Trawler 60 "ASLAN" is nu een zeer mooi omgebouwd vaartuig wat vroeger vanaf 1955 een douane boot in Duitsland was. Ze is in rond 2010 door de SRF Werf in Nederland prachtig opnieuw opgezet tot een stoer pleziervaartuig met prima stuur mogelijkheden, heeft een zeer professionele motor, uitstekende stroom energie, navigatie onderdelen etc. Ze is ook CVO geregistreerd en vandaar ook met veel veiligheid materiaal opgezet. Het interieur is zeer netjes, prima stuurstoel, heerlijke en gezellig verwarming systeem en een prachtige eigenaars slaap-hut en ook een gast-hut..

Ger Bayens
De Valk Thuishaven
Ger Bayens
+31 35 5829042
  • e-mail de makelaar
  • kantoor gegevens

Specificaties: PILOTHOUSE TRAWLER 60

Algemeen
  • Model PILOTHOUSE TRAWLER 60  
  • Type motorjacht  
  • Lengte (m) 18,26
  • Breedte (m) 4,40
  • Diepgang (m) 1,80
  • Stahoogte (m) 1,98
  • Bouwjaar 1955
  • Te waterlating Oorspronkelijk gebouwd in 1955 als een douanevaartuig in Duitsland. Maar dan volledig herbouwd in Nederland door SRF tussen 2009/2011  Relaunced in 2011
  • Gebouwd door Schweers Bardenfleth / SRF Friesland
  • Land Duitsland  
  • Ontwerper German (ex customs trawler)
  • Waterverplaatsing (t) 40
  • Romp materiaal staal  
  • Romp kleur zwart  And blue
  • Huiddikte romp (mm) 8/6 mm
  • Rompvorm rondspant  
  • Materiaal opbouw staal  
  • Stootlijst rubber  
  • Dek materiaal staal  
  • Afwerking dek verf  
  • Afwerking opbouw verf  
  • Dorades ja
  • Raamlijsten aluminium  
  • Raammateriaal normaal glas  8mm
  • Patrijspoorten messing  10x
  • Isolatie glaswol  
  • Mast neerklapbaar elektrisch  
  • Brandstoftank (liter) roestvast staal  1500
  • Brandstoftank 2 (liter) roestvast staal  1500
  • Inhoudsmeter (brandstoftank) standpijp  
  • Drinkwatertank (liter) roestvast staal  500
  • Vuilwatertank (liter) kunststof  110
  • Inhoudsmeter (vuilwatertank) ja
  • Vuilwatertank afvoer pomp  
  • Stuurwiel hydraulisch  
  • Noodhelmstok Hydraulisch nood stuursysteem  
  • Extra info verfsysteem Het verfsysteem van het dek behoeft aandacht.  

  • Hutten 2
  • Slaapplaatsen 8
  • Interieur mahonie  
  • Indeling In de voorpunt de eigenaarshut, dan een toilet en aparte doucheruimte, dan beneden de keuken en de dinette. Boven de stuursalon en achter op het dek de gastenhut  
  • Vloer hout  
  • Achterdek ja
  • Stuurhut/deksalon ja
  • Stahoogte salon (m) 1,98
  • Verwarming potkachel hout  
  • Verwarming 2 electrisch 220V  
  • Navigatie ruimte ja
  • Kaartentafel ja
  • Achterkajuit ja
  • Dinette ja
  • Dinette om te bouwen (1,90 x 1,20mtr)
  • Ombouwbare kooi ja
  • Openslaande deur achterdek ja
  • Keuken ja
  • Aanrechtblad kunststof  
  • Spoelbak roestvast staal  
  • Kooktoestel gas  4 burner
  • Gasdetector Co2
  • Koelkast met vriesvak  
  • Warmwatersysteem 220V + motor  
  • Waterdruksysteem elektrisch  
  • Koffiezetapparaat ja
  • Eigenaarshut frans bed  
  • Lengte bed (m) 2,00 x 1,60
  • Kledingkast legplanken  
  • Badkamer gedeeld  
  • Toilet gedeeld  
  • Toilet Systeem elektrisch  
  • Wasbak in de badkamer  
  • Gastenhut 1 tweepers. bed + enkel bed  
  • Lengte bed (m) geen matrassen  2,00 x 1,40 / 2,00 x 0.70
  • Badkamer gedeeld  
  • Toilet gedeeld  
  • Toilet systeem elektrisch  
  • Wasbak in de badkamer  

  • Aantal motoren 1
  • Merk Cummins
  • Type NTA 14 M
  • Pk 440
  • kW 323.84
  • Brandstof diesel  
  • Geinstalleerd in jaar 2010
  • Gereviseerd in jaar De motor is van 2001, de eerste 8 jaar in een professionele schip gebruikt, met ongeveer 6200 draaiuren. Daarna rond 2009/2010 in het verbouwde huidige schip geplaatst en sinds 2010 in het verbouwde huidige schip geplaatst en daarna zijn er ongeveer 800 uren tot nu toe mee gevaren.  2010
  • Maximale snelheid (kn) 10,25
  • Kruissnelheid (kn) 7,5
  • Verbruik (ltr/uur) 14
  • Motoruren 7016
  • Koelsysteem motor indirecte warmtewisselaar  
  • Aandrijving schroefas  
  • Motorbediening bowden kabels  
  • Keerkoppeling hydraulisch  Eisenwerke Rijntjes WAL 400 (1978)
  • Boegschroef elektrisch  Max Power 12 Pk
  • Uitlaatsysteem droog  
  • Type schroef omkeerbaar  
  • Schroefbladen verstelbaar  3
  • Materiaal schroefas staal  
  • Smering schroefas oliebad  
  • Elektrische lenspomp ja
  • Bilge alarm ja
  • Elektrische installatie 12/24V 220/380V
  • Generator Perkins 17 Kw
  • Accu's 14
  • Startaccu 4x
  • Lichtaccu 4x 230 Ah (2022(
  • Generatoraccu 2x
  • Boegschroefaccu 2x (2023)
  • Ankerlieraccu 2x (2023)
  • Accu monitor ja
  • Acculader 1x Mastervolt 30 Ah (2023), Victron Skylla TG 24/50
  • Acculader/omvormer Victron Multiplus 24/3000/70
  • Zonnecellen 2x
  • Diodebrug ja
  • Walstroom met kabel  220/380V

  • Electrisch kompas VDO
  • Dieptemeter VDO
  • Marifoon 2x Sailor 6215 DSC
  • Autopiloot Met Delta 600, een speciale stuurbediening  Van de Velden / EPP 550
  • Roerstand aanwijzer VDO
  • Radar kleur radar  Samyung SMR 3000
  • Plotter/GPS Simrad IS42
  • AIS transceiver EM-Track A100
  • Camera voor en naar achter  
  • Navigatieverlichting ja
  • Zoeklicht 2x

  • Zwemtrap aluminium  
  • Anker Pool  
  • Ankerketting 60 mtr.
  • Ankerlier elektrisch  Lofrans Mod. Titan 2000W / 24V
  • Kaapstander ja
  • Dekwasinstallatie ja
  • Dekkraan elektrisch  
  • Zeereling buis  
  • Reddingsboei 2x
  • Ruitenwisser 3x
  • Hoorn luchtdruk  (2023)
  • Stootkussens ja
  • Landvasten ja
  • Alarm systeem ja
  • Radio-cd speler Denon RCD-M40DAP
  • Surround Sound System ja
  • Speakers in salon ja
  • Speakers in hut ja
  • Klok - barometer ja
  • Brandblusser ja
  • Extra info spudpaal in de boeg  2,9 mtr.

Let op disclaimer:Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Met kantoren in heel Europa zijn we nooit ver weg.

Waar kunt u ons vinden