DEHLER 39 JV

  • Afmetingen
  • 11.85 x 3.85 x 1.95 (m)
  • Materiaal
  • Polyester
  • Bouwjaar
  • 2003
  • Motor(en)
  • 1x Yanmar 3JH3CE diesel
  • PK/ KW
  • 1x 40.00(pk), 29.40(kw)
  • Ligplaats
  • elders / niet bij verkoopkantoor
  • Verkoopkantoor
  • De Valk Monnickendam
  • Status
  • Verkocht

Van de makelaar

This Dehler 39 JV is being sold by her first owner and is the ideal combination of sailing performance and long distance cruising comfort. You could even sail this ship single handend because of the electric winches. Nice touch is that she already sports the steering wheel console of the SQ version that followed. TBS non-skid profile mats painted in June 2016. The Dehler is only five minutes away from our sales marina!

De Valk Monnickendam +31 299 65 63 50
  • e-mail de makelaar
  • kantoor gegevens

Specificaties: DEHLER 39 JV

Algemeen
  • Model DEHLER 39 JV  
  • Type zeiljacht  
  • Lengte (m) 11,85
  • Breedte (m) 3,85
  • Diepgang (m) 1,95
  • Doorvaarthoogte (m) 18,30
  • Stahoogte (m) 1,97
  • Bouwjaar 2003
  • Gebouwd door Dehler Yachtbau GmbH
  • Land Duitsland  
  • Ontwerper Judel & Vrolijk
  • Waterverplaatsing (t) 7,8
  • Ballast (ton) gietijzer met lood  
  • CE norm A
  • Romp materiaal polyester  
  • Romp kleur blauw  
  • Rompvorm rondspant  
  • Kiel type vin kiel  
  • Materiaal opbouw polyester  
  • Stootlijst rubber  
  • Dek materiaal polyester  
  • Afwerking dek TBS anti-slip matten  
  • Afwerking opbouw TBS anti-slip matten  
  • Afwerking kuip teak  
  • Antifouling (jaar) 2015
  • Dekluik ja
  • Patrijspoorten ja
  • Brandstoftank (liter) 108 L.
  • Brandstof dagtank (liter) 240 L.
  • Stuurwiel SQ-style
  • Noodhelmstok ja
  • Extra info romp Donker blauwe romp, gepolijst augustus 2015. Epoxy en antifouling, augustus 2015.  
  • Extra info verfsysteem TBS anti-slip matten geschilderd in Juni 2016  
  • Extra info Zonwering/hor-systeem op alle dekluiken. Stuursysteem Jeffa geoptimaliseerd in 2012.  

  • Hutten 3
  • Slaapplaatsen 7
  • Interieur kersen  
  • Vloer teak en holly  
  • Stahoogte salon (m) 1,97 M.
  • Verwarming diesel hete lucht  Webasto AirTop 5000
  • Kaartentafel ja
  • Achterkajuit ja
  • Keuken ja
  • Aanrechtblad ja
  • Spoelbak 2x
  • Kooktoestel ja
  • Oven 3-pits  
  • Koelkast ja
  • Warmwatersysteem ja
  • Waterdruksysteem Atmospheric FloJet self-priming pump.
  • Hand en/of voetpomp Zeewater  
  • Eigenaarshut tweepersoonsbed  BullTex mattresses
  • Kledingkast ja
  • Badkamer apart  
  • Toilet apart  
  • Wasbak in de badkamer  
  • Douche ja
  • Bad apart  
  • Gastenhut 1 tweepersoonsbed  BullTex mattresses
  • Kledingkast ja
  • Gastenhut 2 eenpersoonsbed  BullTex mattresses
  • Kleerkast ja
  • Extra info Bekleding in blauw Alcantara. Alle verlichting is vervangen voor LED-verlichting. BullTex matrassen in alle hutten. Grote onderhoudsbuurt verwarming in augustus 2015.  

  • Aantal motoren 1
  • Merk Yanmar
  • Type 3JH3CE
  • Pk 40,00
  • kW 29,40
  • Brandstof diesel  
  • Geinstalleerd in jaar 2003
  • Maximale snelheid (kn) 8
  • Kruissnelheid (kn) 7
  • Motoruren 951 (28-5-2016)
  • Koelsysteem motor indirecte warmtewisselaar  
  • Aandrijving sail-drive  
  • Keerkoppeling hydraulisch  SD50 2011
  • Type schroef klap  Yanmar
  • Schroefbladen 2
  • Elektrische installatie 12V/220V
  • Accu's 2x 200 Ah Victron AGM (2010)
  • Startaccu 55Ah (2015)
  • Accu monitor ja
  • Acculader Mastervolt
  • Omvormer Mastervolt 500W
  • Zonnecellen Solara afneembaar zonnepaneel (past op schuifluik)  
  • Walstroom  With multiple cables
  • Extra info Red Nose track & trace alarminstallatie. Balmar 150A dynamo. Saildrive seal vervangen in 2011. Saildrive vervangen voor de nieuwere SD50 in 2011. Motorsteun rubbers vernieuwd in 2011.  
  • Extra info Saildrive seal 2011

  • Kompas ja
  • Dieptemeter Raymarine ST290
  • Log Raymarine ST290
  • Windmeetset Raymarine ST290
  • Marifoon Raymarine 203E incl. DSC-D
  • Autopiloot SPX10 basispakket incl. SmartController lineaire aandrijving type 2  
  • Roerstand aanwijzer ja
  • Radar 2KW radar dome  
  • Plotter Raymarine C80
  • Navtex ICS nav 6
  • Elektronische kaart(en) ja
  • AIS transponder Raymarine AIS 500 Transponder met koppeling naar plotter  
  • Extra info Raymarine instrumenten Boven schuifluik: ST290 Grafische weergave ST290 Analog wind scherm Aan weerszijden van het stuurwiel console: ST290 piloot controle paneel (2x) ST290 remote control paneel voor grafische displays (2x) Op nav station: C80 kleuren kaartplotter Raynav 300 GPS repeater Ray230E marifoon met DSC-D-capaciteit ICS Nav6 Navtex-ontvanger bedrade bediening voor de automatische piloot Ander systeem onderdelen: Lineaire aandrijving voor automatische piloot direct op roerkwadrant SmartController afstandsbediening voor autopiloot 2kW radardome Transducers voor snelheid, diepte en wind (lange versie)  

  • Buiskap grijpbeugel  
  • Kuiptafel ja
  • Zwemtrap ja
  • Loopplank ja
  • Anker Delta  
  • Ankerketting 10 M. en 30 M. loodlijn  
  • Anker 2 Fortress  
  • Ankerketting 50 M. loodlijn  
  • Dekwasinstallatie met uitgang in de kuip  
  • Zeereling ja
  • Handgreep (opbouw) ja
  • Preekstoel ja
  • Stootkussens ja
  • Landvasten ja
  • Reserve onderdelen ja
  • Radio-cd speler JVC radio/CD/MP3 met speakers en een Clarion subwoofer.  
  • Kuipspeakers Vernieuwd in 2014  
  • Speakers in salon ja
  • Klok - barometer ja

  • Grootzeilhuik ja
  • Genua rolreefsysteem Harken MKII met demonteerbare trommel  
  • Primaire schootlieren ja
  • Secondaire schootlieren ja
  • Genua schootlieren Elektrisch  2x
  • Vallieren Elektrisch  
  • Gennakerboom carbon  
  • Extra info Neerhouder val. Dyform discontinuous rigging. Lazy Jack systeem voor het ophalen van het grootzeil.  
  • Extra info North Sails from 2010: Mainsail in Soft Norlam cloth, partly full-batten, 2 reefs Ronstan ball bearing cars throughout High aspect furling genoa in Soft Norlam cloth De Vries Sails set from 2006: Mainsail in dyneema cruising laminate, partly full-batten, 2 reefs High aspect furling genoa in dyneema cruising laminate Ronstan ball beating cars on full-battens, slides on remainder of sail. With Ball Bearing. TD Sails set from 2003: Mainsail in pentex, partly full-batten, 2 reefs High aspect furling genoa in pentex Asymmetric spinnaker (120m2) with snuffer Frederiksen ball beating cars on full-battens, slides on remainder of sail. With Ball Bearing.  

Let op disclaimer:Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Met kantoren in heel Europa zijn we nooit ver weg.

Waar kunt u ons vinden